Hemvändarn

Sunday, August 30, 2009

Imponeras smått

av mig själv ibland. Om sanningen ska fram är jag faktiskt rätt duktig på att ge mig själv beröm nu för tiden. Men vissa dagar blir jag ändå mer impad än vanligt. Idag var en sådan dag. För jag har hunnit med morgonmys med bästaste barnen och Per, frukost med tillhörande plock-och-disk, ammat nååågra gånger, packat ur sju kartonger och sorterat, slängt och stoppat in i skåp, fixat lunch, röjt upp kaoset jag åsamkat under tidigare delen av dagen, gosat barn, dukat middag, slängt ihop en jordgubbspaj, nattat Frejan, återställt köket i toppskick (svårt att låta bli =), fotat och lagt upp bilder på FB och avslutar med att blogga om det hela. Där var min dag! Andra jag imponeras av är alla tjejer som sprungit milen - heja er!

1 Comments:

Anonymous Annalena said...

Tack! Och nästa år kan du imponeras av dig själv den dagen, då du kommit i mål!! Heja ;-)

3:01 AM  

Post a Comment

<< Home