Hemvändarn

Friday, October 24, 2008

Vilken bra start på dagen

  • Liam vaknar (i vår säng av någon anledning) och morgongosar som start på dagen. Han brukar krypa fram och tillbaks mellan mig och Per och pussa på oss.
  • Jag och Liam går ner på café Torgbrinken och äter frukost tillsammans.
  • Handlar lite på Hemköp.
  • Går till parken och plockar kottar och hoppar lite i vattenpölarna. Sen stannar vi och tittar på alla traktorer som håller till på vår gata. 
  • Dags för Liam att sova lunch så vi kryper ner i soffan tillsammans och myser en stund.
  • Jag lunchar och bloggar. Sen följer några timmars lek och mat innan det är dags för tågresa till Gävle. Då ska jag passa på att läsa min bok i lugn och ro, kanske sova en stund och lyssna på musik. 
Trevlig helg!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home