Hemvändarn

Sunday, October 15, 2006

Aktuell rapport

Detta har hänt i helgen:

  • Ätit: två måltider bestående av älgkalvstek, potatis (gratäng/klyft) och kantarellsås, nybakta scones, knallrosa rödbetsbröd, solskenssoppa (morot+potatis+lök+vitlök+grädde samt mixa), chips och ostbågar.
  • Druckit: Vichy Noveau-mango/papaya+lingon+citron/lime, vitt vin, vatten, Ragnar och caffe latte.
  • Sett: CSI, Banlieue 13 (nåja, jag sov i närheten av den iaf), House och Family Guy
  • Gjort: bytt till vinterdäck, sovit länge, bakat knallrosa rödbetsbröd, tvättat, tömt balkongen (snyft), tränat Pilates, jävlats med skräckfilmstavlan och plockat kantareller.
  • Tänkt: bygga vardagsrumsbord, planera engelskalektioner, läsa, bli rik och springa. Får ta det nästa helg...







Vad kan det vara? Är det en sjögurka eller?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej där!! Va kul det ska bli att träffas i helgen =) jag längtar efter mina tjejer i norrland!!! Sitter på KI och dricker kaffe och väntar på att tiden ska gå...
Vi ses! Kram M

1:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

PS. sjuuuukt rosa bröd! Jag vill ha recept!!!

1:21 AM  
Blogger Zakko said...

Ska bli jättekul att träffas! Kommer ner imorgon (fredag) men då är jag fullbokad med skolbesök och dejt med Stina, Joel och bäbis. Vi ses på lördag.
Receptet kommer i helgen! Kram

10:03 AM  

Post a Comment

<< Home