Hemvändarn

Monday, March 05, 2007

Upptäckter

Det visar sig att en Renault Clio inte bara rymmer en barnvagn i bagaget utan även fyra vuxna personer (nåja, tre halvvuxna), mjuklift, skötväska och bilbarnstol inklusive bäbis.
Upptäckt gjord: 17 februari

För (många) killar upphör omvärlden att existera när de blir sjuka. Insikten om att det kan vara svårt för eventuella sängkompisar att sova när man ligger och ojar sig, fäktar med armar och ben, "smyger" med hårda hälar i golvet eller smäller i dörrar verkar vara som bortblåst i och med sjukdomens inträde.
Upptäckt gjord: inatt

Det är många som går omkring med dåligt självförtroende, låg självkänsla och obefogat dåligt samvete. De jag träffat har dock insett att det går att göra något åt det.
Upptäckt gjord: ett par timmar sen


Dexter är en bra och ganska sjuk serie. Heroes oxå!
Upptäckt gjord: de senaste veckorna


Det är ljuvligt att åka längfärdsskridskor (i medvind)! Det är JOBBIGT att åka långfärdsskridskor i motvind.
Upptäckt gjord: 4 mars

Jag ska aldrig åka Vasaloppet.
Insikt funnen: 4 mars

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha, det där med vasaloppet kan jag hålla med om... såg när de intervjuade en tant som var på väg till starten, och hon var ungefär lika värdelös som jag på att åka skidor där det är platt... jag blev grymt imponerad! :)

12:31 PM  

Post a Comment

<< Home