Hemvändarn

Thursday, April 03, 2008

Blandad kompott


Här om veckan hade vi Molly på besök. Molly ska få ett syskon i höst och visade prov på goda storastysteregenskaper. Hon klappade och pussade på Liam och gav honom sin napp. Men när han försökte ta hennes goshund höll hon hårt i den och blängde lite på honom. Alltså, mycket vänlig men bestämd när det behövs - en perfekt kombination!


Här är hon. Mirakelvagnen från Grytan som har gjort att Liam, istället för tjugo minuter, sover gott flera timmar i friska luften på vår balkong. Det betyder även att jag i lugn och ro kan äta frukost, ta en dusch eller... blogga. Inköpspris: 300 kr. Värde: ovärdelig!


Liam visar vårmodet.


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vilken snygging! Alltså Liam, inte vagnen ;-)
KRAM.

3:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det där såg ju riktigt trevligt ut!

Det verkar vara hur enkelt som helst med två barn - äntligen kan jag andas ut ;)!

3:54 AM  
Blogger Presentation said...

HEj Hej!

hihi, ja helt otroligt vilken tajming vi har med att få till ett litet "möte" ;-)

ååå vad roligt att allt passar. Hoppas få se en bild på en söt liten mössmodell kanske?? :-) Kanske inte hinner till öppna på måndag. Men du kan ju betala till mitt konto isåfall.

Vad har du för mejladress så mejlar jag dig den.

Ha det så gott o trevlig helg om vi inte hörs innan.!

Kram Kram A&A

Kopierade in denna från min blogg eftesom jag inte vet om du fått den. Men kom på att det vore ju bra om du har en mejladress om du ska mejla mig: går bra på angebroms@hotmail.com, eller infor@goskrutt.se

Ha det gott!

Kram A& A

1:56 AM  

Post a Comment

<< Home