Hemvändarn

Monday, February 25, 2008

Då var det vår tur...

Har under en längre tid glatt förkunnat att jag klarat mig från sjukdomar och minsann tänkt fortsätta så. I lördags tog tydligen motstånskraften slut och förkylningen smög sig på med feber, värk i hela kroppen , irriterade ögon och huvudvärk - ush. Svettades och frös om vartannat natten mot söndagen och lyckligtvis kunde Per vara ute med Liam nästan hela söndagen så att jag kunde vila ut ordentligt. Det jobbigaste är dock att även Liam blivit sjuk. Har aldrig sett honom så liten och ynklig och då har han trots sin ringa ålder redan gått igenom en operation. Jag märker att han försöker vara lika pigg som vanligt men han blir fort trött och grinig. Idag har han suttit i min famn mest hela dagen. Det är jättejobbigt att se sin lilla prins vara sjuk.

3 Comments:

Blogger Presentation said...

Hej på er,

såg ditt meddelande på min blogg först nu ..lite dålig på att kikapå kommentarerna hihi :-) hade varit jättetreevligt att ses i badhusparken, vad tråkigt att ni blivit sjuka, å lillkillen också, stackarn. Hoppas ni kryar på er snart. Anton är också tokförkyld o jag har ont i halsen idag, så vi lär nog åka dit vi med... peppar peppar. Följer gärna med på en utflykt en annan gång då alla är friska :-)
Vad roligt att du är sugen på en ny scarves, i veckan så kommer jag få ett nytt tyg som jag ska testa att sy en scarves av , brun o vit retro stil..så håll utkik om du vill se hur den blev :-) Annars har jag fler olika retro gula varianter som jag syr upp nu inför tjejmässan på lördag.

Vi ses o hörs!

Kram Angelica & Anton

11:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Usch, stackars er.
Ni får krya på er!

Kram Ellenor

8:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hörde att ni blitt sjuka =( .. när jagläste inlägget konstaterade jag det faktumm att vi måste drabbats av samma sjuka. Hoppas ni mår bättre nu. Krya på er kraaaaaaaaaam!!!

9:01 AM  

Post a Comment

<< Home