Hemvändarn

Monday, January 28, 2008

Sedan sist har jag...

...varit på många promenader i det (oftast) härliga vädret. Det är skönt att få frisk luft och jag vet att Liam sover extra bra när han får vara utomhus.

...fikat i massor. Hmm, det börjar sätta sina spår så det är dags att sätta igång med lite mer ansträngande aktiviteter.

...läst Nobels testamente (Liza Marklund) och snart Stenhuggaren (Camilla Läckberg). Svenska deckare är helt OK.

...anlitat barnvakt för första gången. Med övernattning dessutom! Iiih, vilken utmaning för mig.

...varit på en riktig fest. Med tanke på att jag inte festat till på över ett år tyckte jag att jag skötte mig hyfsat. Men lite ringrostig kände jag mig. Och förmodligen extra sliten dagen efter. Att vara gravid är rena hälsokuren!

Soffliggaren



Partypinglor

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hihihi =) vinlka bruuuuuuuudar. Tack så mycket för en underbar fest :) jag hade verkligen jättekul. Vi får ses snart igen...å fika ;) puuuuuuuuuss

2:54 AM  

Post a Comment

<< Home