Hemvändarn

Sunday, December 09, 2007

För två år sedan...

kom det en nervös kille och knackade på min dörr i Gävle. Intet ont anande bjöd jag in honom fast jag redan från början märkte att det var något speciellt med den här visiten. Lite senare fick jag reda på orsaken till nervositeten. Med sig hade han nämligen två vackra ringar i vitt guld och en liten fråga som hörde till. Självklart svarade jag: JA! Det var mysigt och spännande och väldigt speciellt. Trodde i det ögonblicket aldrig att jag skulle vänja mig vid tyngden av ringen på mitt finger fast nu sitter den som en del av mig och det känns jättekonstigt när jag inte har den på mig. Dagen till ära har vi varit på Simon & Victor och ätit middag medan mor och far har varit hemma med Liam. Härligt med lyx i vardagen!

Gillar min ring utomordentligt, men det var en rolig idé med sin
partners fingeravtryck som gravyr.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

GRATTIS till er kärlek!
Kram från Sofia & Markus

1:50 PM  
Blogger laocoon said...

grattis grattis! tänk vad tiden går fort...

8:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh Grattis! Älskar idén med fingeravtrycken, så personligt och orginellt! Vackra!

2:23 PM  

Post a Comment

<< Home