Hemvändarn

Thursday, November 08, 2007

Idag och en vecka bakåt

Idag var vi på sjukhuset med Liam för undersökning. Allt gick bra men det är alltid läskigt när det gäller ett litet barn. Det är så svårt att förklara att man måste ligga stilla och låta de konstiga grönklädda monstren sticka och klämma på en.

Igår hade vi en mysig hemmadag alla tre eftersom Per var sjuk. På kvällen var det fika hos P och Lili med Roomservice i bakgrunden.

I tisdags var jag och A-L på promenad.

I måndags var det mammaträff med lunch och sångstund på öppna förskolan.

I söndags avslutade vi fjällhelgen med utsökt middag på Vålågården.

I lördags tog Liam sömnrekord och sov över sju timmar i sträck! Jag och mamma var på långpromenad och testade vad vagnen gick för på vinterväglag.

I fredags åkte vi till Vålågården där mamma och pappa bjöd på middag i husvagnen. Höjdpunkten var när mamma/mormor skulle byta blöja och fick en chock!

Förra torsdagen... eh... Äh, solen sken nog i alla fall!

Och nu är jag så trött så jag ska gå och lägga mig. Ska bara kolla Facebook först


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej Sara!
Ville bara säga hej och att jag tycker att du ska uppdatera bloggen med lite bilder på sötnosen där hemma, ja Liam alltså =)
Hoppas ni mår bra alla tre!
Kram

1:28 PM  

Post a Comment

<< Home