Hemvändarn

Wednesday, January 23, 2008

Smått och gott

  • Oj vad jag har pysslat. Dels hjälpt en kompis men även haft ett eget tillverka-kort-uppsving inspirerad av just kompisen.
  • Glömt att berätta att jag ska få gå på bröllop i år! Eftersom jag i skrivande stund blir osäker på om det är helt officiellt ännu utelämnar jag detaljer om vilka det gäller =) Det ska bli otroligt roligt i alla fall! Både själva närvarandet på bröllopet men kanske mest att det är en så stor resa för min vän att få vara med om.
  • Jag gjorde min granne glad genom att ta med mig Liam och gå och hälsa på. En väldigt uppskattad visit för henne och en otroligt liten uppoffring för mig.
  • Det var jättemysigt på babyrytmiken igår.
  • Liam har haft vrål-VM idag! Ganska charmigt att se (och höra) honom utforska sin röst men jag gissar att det kommer bli rätt så påfrestande vid MÅNGA tillfällen i framtiden.
  • Har börjat läsa böcker igen, åh vad skönt att få avsluta kvällen med några spännande kapitel.
  • Har fått vetskap om fler tillskott i år, kul!
  • Jag har bakat kladdkaka och ska njuta av den NU!

1 Comments:

Blogger bara för att said...

Undrar vilka det är??
Jo då, det är fritt fram att berätta vilka det gäller, men inte att berätta våra pysseldetaljer riktigt ännu, för det får bli en överraskning i brevlådan!
Kraam.

7:52 AM  

Post a Comment

<< Home