Hemvändarn

Saturday, April 25, 2009

Min gissning

är att det inte bara är jag som varit ute i det gudomliga vädret idag? Vi har njutit av solen och värmen tillsammans med Lotta, Nova och Neona. Pappa Per hjälpte till att bygga altan så jag fick träna på att få med mig två små barn både till och från lekplatsen. Men med lite underhållning och mycket stöttning från en snäll vän har dagens strapatser gått utmärkt. Tack Lotta!

Medan människor jag gick förbi struttade omkring i bikini tog jag det säkra före det osäkra och klädde mig med ullinlägg, ylleväst och jacka (av vårmodell visserligen). Har sluppit mjölkstockning hittills men är inte särskilt sugen att prova på.

Imorgon åker vi till mamma och pappa där bilen äntligen ska städas, tvättas och få byta till sommardäck. Åh, vad tyst vi kommer glida fram i fortsättningen. På måndag gör vi ett IKEA/Bauhaus-besök för att bestämma de sista detaljerna till kök och hall - kul!

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 Comments:

Anonymous Lotta said...

Tack själv för en mysig dag! Efter all hjälp såväl praktisk som mental som jag fått av dig är man glad för minsta lilla grej man kan ge tillbaka. Kram

1:57 AM  

Post a Comment

<< Home