Hemvändarn

Wednesday, April 01, 2009

Vila?

Sista arbetsdagen är gjord och jag har blivit avtackad med buller och bång! Fina teckningar, fikacheck, en vacker vas med pynt och massa kramar. Jag har trivts utomordentligt på mitt arbete och känner att jag hunnit "komma in" i gänget trots den korta tid jag varit där. Hoppas verkligen att jag har möjlighet att jobba där i framtiden. Min tanke med att sluta redan nu är såklart att hinna vila lite inför både förlossning och den första omtumlande tiden med två (!) barn. Att börja på nytt jobb, flytta, renovera, skola in på dagis och samtidigt vara gravid har varit JOBBIGT men det har gått över förväntan. Samtidigt känner jag mig själv alltför väl och jag gissar att jag kommer bli helt utmattad nu när jag kan tillåta mig själv att slappna av. Förhoppningsvis hinner jag komma över tröttheten och börja ladda om batterierna innan det är dags för nya äventyr. Jag kommer ha god hjälp av solen, värmen och ljuset som hittat hit igen. Vi hörs!

2 Comments:

Anonymous erika said...

Glöm inte miiiiiig =) Jag ska nog hjälpa dig relaxa!. Det kanske smittar av sig om vi har lite tur.
Nu ska vi bara mysa, fika, fixa och grejja med sånt vi har lust med =).

3:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Passa på att ladda batterierna nu!

Kram Ellenor

11:39 AM  

Post a Comment

<< Home