Hemvändarn

Monday, August 21, 2006

Mmmm hallon...


Läste M´s blog och upptäckte att vi har några gemensamma nämnare vad gäller hösten. Efter en varm dusch kröp jag in i en mjuk och gosig kofta och passade på att tända massa ljus i lägenheten. Innan duschen kröp jag omkring i taggiga snår och letade hallon. Har fått en förkärlek för dessa underbara bär. Tyvärr lyckades vi pricka in regnet så bärturen var inte alltför bekväm. Det viktigaste vardock att vi nådde målet med utflykten. Nämligen att skapa ett litet bärförråd. Sänder en extra tanke till min vän Claire som oxå tycker att hallon är gott.

Kram på er!

PS: Det är kul med inlägg!

4 Comments:

Blogger laocoon said...

mysigt! tycker också om hösten har jag kommit fram till. i alla fall när man får sitta inne och mysa. det tråkiga är att det inte är några helgdagar på hösten, så man måste jobba hela tiden. typiskt när man äntligen fått ett jobb där man inte jobbar helger...

6:01 AM  
Blogger Swamp said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:16 AM  
Blogger Swamp said...

hmmm... sympatiserar inte med eran höst-känsla.

Fan ALLA verkar köpa bil! Du, Anna, Erika och tillåme Marie funderar på det!!! Känner mig utanför som ska sälja min.... :(

1:17 AM  
Blogger Zakko said...

Mmm, så går det när man är impulsiv. Om du hade varit lika trögtänkt och förnuftiga som vi hade du fått vara med i 25+-bilklubben. Fast egentligen behöver du ju ingen bil med tanke på hur många fordon du kommer bli omgiven av!

12:43 AM  

Post a Comment

<< Home