Hemvändarn

Wednesday, August 09, 2006

Jobbintervju och lägenhetsvisning

I natt sov jag såå dåligt. Jag har upptäckt att det inte behövs särkilt mycket för att jag ska börja grubbla över saker. Den här gången var det vetskapen om att jag skulle iväg och bli "förhörd" av rektorn på en skola en bit utanför stan som höll mig vaken. Under grubbleriets värsta stadie blev jag fullkomligt övertygad om att jag inte kunde nånting som hade med elever, skola och utbildning att göra. Efter frukost och en skön dusch skingrades tankarna något och när intervjun väl var över verkade jag ha dolt min okunskap ganska väl eftersom rektorn sa att han var mycket nöjd.

Det verkar vara en mycket trevlig skola och en bra tjänst så jag håller tummarna. Det här vikariatet träder i kraft den 17:e augusti, lång framförhållning...

Tänkte sticka ut i skogen och plocka lite blåbär. Tror inte att jag hinner med så mycket mer än det idag. Får se om det kanske går att omvandla dessa till en mumsig paj.

Istället för mer text får ni roa er med ett par bilder från vår lägenhet som jag skrytit (skrutit, skrytt?) så mycket om.

Förresten, hoppas ni alla är hemma resten av veckan, jag kommer till G imorgon eftermiddag!

Kram

1 Comments:

Blogger Weetzia said...

Håller alla tummar det bara går för dig !!!!!!!! Det känns som att du kommer få jobbet iallafall så jag säger väl lite Grattis i förskott =).

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home