Hemvändarn

Wednesday, August 16, 2006

Vi har fått tillökning!

I måndags hände det. Efter många timmars ansträngning och ett smärre ekonomisk bakslag fick vi äntligen se resultat. Hon var en lättviktare men helt fulländad. Hon har ju varit medlem hos ett par familjer tidigare och lagt sig till med lite vanor. Inget som inte går att åtgärda dock. En liten defekt gör att det inte går att byta på henne därbak för tillfället men vi håller på hitta lösningar för detta.

Annars verkar hon må bra och ser väldigt frisk och fräsch ut. Lite trött i uppförsbackarna, men vem blir väl inte det? Åkte hem till mor och far och lämnade vinterkläderna där. Vi får se när det är dags att byta till dessa...

Samma måndag fyllde även min kära kompis AL år. Hon bjöd på tacos och jordgubbar+glass. Mums, hon skulle bara veta hur länge jag har gått och längtat efter just denna maträtt. Ska för övrigt på kräftskiva hos samma kompis till helgen! Jättekul!

Nej, nu ska jag frosta av frysen. Eller snarare avcidra den. Skulle snabbfrysa en flaska cider för ett tag sen. Den frös... snabbare än min hjärna. Sen sa det tydligen POFF! Lite att städa upp...

4 Comments:

Blogger Mandragora said...

gratulerar till tillökningen och tack för besöket det var mkt uppskattat!!!! klem klem

1:47 AM  
Blogger Weetzia said...

vilken pärla =) Du får kika ut till mig så jag får "snusa" på henne lite. Hoppas du haft en bra första dag på jobbet by the way =)...Tror jag ringer å hör efter. Kramen

10:42 AM  
Blogger laocoon said...

grattis till tillökningen som sagt... vad söt hon var :) (ser ut som en "hon" i alla fall). Antar att det inte behövs någon kudde i den här bilen?

4:36 AM  
Blogger Zakko said...

Nej, det är en totalt kuddfri bil. Det är nog första gången som jag sitter helt bekvämt. Mycket lyxigt!

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home