Hemvändarn

Wednesday, May 30, 2007

Listar igen (via C)

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första ggn i morse?
Usch, vilken trött person som tittar tillbaks
Kontanter har du på dig?
Ett par femmor i plånboken
Favoritplanet?
Gillar Venus för namnet och eftersom det är min månadsplanet
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Min bror tror jag
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Alf
- Movie Theme
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett rosa linne
Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Är barfota
Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust på väggarna men ganska mörkt eftersom jag dragit ner persiennerna
Vad gjorde du vid midnatt?
Fick fotmassage - mmm
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Tack, synd att du inte är i stan, då hade du fått tårta idag" (Inkom igår 15.51)
Vilket uttryck använder du mest?
Precis
Vilken pälsbeklädd varelse rörde du vid senast?
En vovve som hette Dumle
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga alls
Vilken ålder har varit bäst hittills?
28 känns helt okej
Din värsta fiende?
Sur-Vickan kanske (fast inte från mitt håll)
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En sköldpadda som äter banan
Vad var det senaste du sa till någon?
"Vi hörs senare" till Per över telefonen
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag har nog mer användning av pengarna
Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Är lite extra kär i Per just nu!
Senaste låten du lyssnade på?
John Mayer - Slowdancing in a Burning Room

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"Precis" är ett väldigt användbart uttryck. Har dock försökt att inte använda det hemma så mycket efter att A börjat mobba mig för att jag säger "Pecis"

12:52 AM  

Post a Comment

<< Home