Hemvändarn

Wednesday, August 29, 2007

Uppföljning av mitt boande

Jag kom av mig i mitt boandeprojekt ganska precis den sjuttonde augusti. Vad var det som hände då? Jo just ja, jag fick en liten bebis! Kan ju säga att det har varit ganska fullt upp sen dess. Nu har vi dock haft en "lugn" dag. Inga sjukhusbesök eller liknande. Däremot har farfar varit här och tagit (MÅNGA) kort så att vi kan skicka in till tidningarna. Även morfar var hit en sväng för att hämta en badrumshylla. Jag har upptäckt att våra familjemedlemmar allt oftare har ärenden hit, jag förstår inte varför? För att återgå till det jag började berätta om. Idag har vi fixat lite hyllor, förvaring och installerat tvättmaskinen som kom igår. Per roar sig fortfarande med vattenslangen till tvättmaskinen. För några veckor sedan fick jag ett ryck och målade om i badrummet så jag kan härmed meddela att vårt hem numer är fritt från bårder och schabloner. Det känns obeskrivligt skönt! Så här ser det ut nu:





1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj bra jobbat Sara, det blev super! Jag måster erkänna att mitt bloggande och bloggläsande har blivit lidande den senaste tiden. Det där *pip* facebook tar all min lediga tid. Men hur kommer man ur ett facebook-missbruk? Finns det AF (anonymaberoendefacebookare) månne? KRAM!

2:34 AM  

Post a Comment

<< Home