Hemvändarn

Sunday, November 30, 2008

Make your bets

Den här gången tänker jag inte gå nio månader och ha fel och dessutom behöva ligga som ett fån på förlossningen och låta läkaren, inte bara en utan två gånger, säga "det blev en liten pojke" och fortfarande inte fatta. Jag var så övertygad om att Liam var en liten flicka vilket gjorde det oerhört svårt att begripa att jag trott fel i så många månader. Att jag var lite omtumlad av förlossningen i bidrog väl till den totala förvirringen =)

Så om krabaten i magen är villig att visa upp sig tänker i alla fall jag tjuvkika på honom/henne. Jag tror även den här gången på en tjej, ännu mer än förra gången... vad nu det gör för skillnad. Imorgon får vi veta!



3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad spännande!!! Jag tror stenis på en liten girli!

Å jag förstår precis vad du menar ....;)

11:59 AM  
Blogger Jenny said...

Tänker nog också kolla nästa gång, vi hade i och för sig rätt i våra gissningar, men rent praktiskt skulle det vara lite kul att veta, inte för att det egentligen spelar någon roll, men...

6:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

japp, jag tror också på en tjej! fast jag brukar ha fel, utom i neonas fall...

7:15 AM  

Post a Comment

<< Home