Hemvändarn

Monday, December 01, 2008

Definitivt

en liten tjej, kanske. Liten var inte särskilt sugen på att visa upp sig och barnmorskan ville inte uttala sig angående pojke eller flicka. Allt såg bra ut men likt Liam har även denna bebis något vidgade njurbäcken. Inte alls i närheten av samma mått som Liam men vi kommer ändå bli kallade till ytterligare ett ultraljud i vecka 31 och får då ännu en chans att tjuvkika (om vi fortfarande är nyfikna). Jag fortsätter gissa på en liten flicka och får väl fortsätta leva med risken att ligga där som ett förvirrat fån. =)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh så underbart!! Har ni varit iväg nu? Oj så spännande. Tyckte du att det såg ut som en tjej? Barnmorskorna brukar vara sparsamma med att säga om de inte säkert vet och oftast då är det en tjej. För den lilla snoppen brukar de kunna se utan att leta =)
KRAM!!

8:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Busiga lilla räka! Hur som haver, om inte tidigare får ni i varje fall veta i maj;).

11:51 PM  
Blogger Zakko said...

Grejen var att vi såg något som såg ut som en liten snopp från början men vid närmare efterforskning var den försvunnen. Därför ville inte barnmorskan säga något säkert. Vi får väl se!

12:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

hihihi så spännande =) Tänk att grabbar ska va så snabb att visa upp sig....om det nu var så. Men jag tror på din bana. En liten Flicka blir et nog =)
Puss påre

11:43 PM  
Blogger Lillstina said...

Gumman, i måndags morse skulle jag skicka ett lycka till sms. I tisdags skulle jag ringa och säga att jag inte kom fram till att sms:a. Nu är det lördag och ja.... tror du mig när jag säger att jag verkligen har tänkt på er den här veckan? För det har jag.

Stor kram!

10:36 AM  

Post a Comment

<< Home