Hemvändarn

Tuesday, March 13, 2007

En ny lista

Första...
  • Första bil: Min lilla Clio
  • Första kärlek: Jens
  • Första husdjur: Goaste katten Sessan
  • Första semester: Med mor, far och bror på Korfu
  • Första jobb: Kostavdelningen på Östersunds sjukhus
  • Första köpta skiva: Absolute Music... kan det ha varit 10?
  • Första riktiga kärlek: Aj, vad kär jag var i Johan N i högstadiet. På riktigt - vet ej?
  • Första piercing: Tog hål i öronen när jag var 11 tror jag
  • Första konsert: Jerry Williams på Jamtli!
Nio senaste:
  • Senaste alkoholdrycken: Massa vin på nyårsafton
  • Senaste bilfärd: Hem från jobbet vid 16.00
  • Senaste filmen du såg: Thursday
  • Ringda telefonsamtal: Till Per för att se om han ville ha skjuts
  • Senaste bubbelbadet: Hmmm, lär väl ha varit på Fjärran höjder isf
  • Senaste spelade cd: Coldplay
  • Senaste kyss: Vänta... alldeles nyss!
  • Senaste gången du grät: Måndagsångest
  • Senaste måltiden: Kräftstjärtssoppa, bröd och tapenade
Åtta har du nånsin:
  • Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
  • Blivit arresterad: Nejdå
  • Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut
  • Fastnat med blicken i någons urringning? Jadå
  • Fått ditt hjärta krossat: Inte så farligt faktiskt
  • Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
  • Haft ett one night stand: Ja
  • Busringt till någon: Om man heter Skalman i efternamn får man räkna med telefonsamtal med frågor om Bamse och Lilleskutt. Tror inte dom finns med i telefonkatalogen längre...
Sex saker du gjort idag:
1. Ätit
2. Hånglat
3. Halkat omkring på skolgården
4. Längtat efter dykning
5. Bloggat
6. Ätit kaka.. or

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Ryggsäcken
2. Mp3-spelaren
3. Ljudboken
4. Gummistövlar
5. Mössan

Fyra personer du kan berätta allt för:
Hmm, jodå dom finns nog

Tre val:
  • Blått eller rött? Blått
  • Sommar eller vinter? Vinter
  • Choklad eller chips? Choklad och chips
Övrigt:
  • En sak du ångrar: Att jag rensade bort min pikètröja
  • Saker jag är rädd för: Att nåt ska hända mina närmaste, clowner
  • Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg: Äh, det är viktigare att ni skriver kommentarer på MIN blogg

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HejHopp!
Hoppas allt är bra där uppe. Har ni snö? Här är det grå-väder...trist! Jag har ledig dag, vet inte riktigt vad jag ska göra. Har tusen saker jag borde göra men vädret gör att jag bara tappar orken...vill bara läsa bok i soffan ;-)
Ha de så bra,, kram kram!

2:44 AM  

Post a Comment

<< Home