Hemvändarn

Friday, April 18, 2008

Vi ska ut och åka tåg

Ja, jag och Liam tar tåget till Stockholm imorgon för att hälsa på L och Nova och en liten filur som fortfarande bor i magen. Det ska bli skönt att få miljöombyte för jag har känt mig otroligt trött och less ett tag nu. Gissar att det är ett antal månaders störd nattsömn, sedvanlig vårtrötthet och småbarnsliv i allmänhet som gör att jag känner mig lite tömd på energi. Så det ska bli skönt att komma iväg några dagar även om det knappast kommer bli särskilt avslappnat eftersom Liam följer med =) Dessutom har vi bokat barnvakt till Liam och Holiday Club i Åre för oss på sista april! DET ska bli såå skönt att få slappna av med god mat och gott vin, en bebisfri natt och hotellfrukost. Aaah!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!

Vad skönt för dig att åka iväg o träffa L, N, M, o den i magen, synd bara för P, han kommer ju tok sakna dig och Liam... Liam den söta lilla hoppgurkan...

3:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är så glad att ni är här. Tänk att ha trevligt sällskap hela dagarna. Nova verkar ju också uppskatta sina gäster.

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för senast, det var jätteroligt att ses! Jag tror att Liam glömde en Lille Skutt hemma hos oss, det var ingen annan på festen som ville ta med honom hem i alla fall...

8:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

P: Vi saknar dig oxå!

L: Det är jättekul att vara här och vilket underbart väder du har beställt!

C: Glömt? Det var ju en liten förskottspresent till lill*n, framgick inte det? Det är aldrig så att jag glömmer saker eller är allmänt förvirrad...

/S

1:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej hopp!

Hoppas ni alla har det bra i Stockholm. Hälsa L, N och M!

Kramar Ellenor

2:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

3:36 PM  

Post a Comment

<< Home