Hemvändarn

Monday, July 07, 2008

Senaste nytt!

Jag hade drinkkväll tillsammans med mina tjejer i torsdags. I inbjudan skrev jag att den skulle genomföras på min balkong och tack vare det underbara vädret blev det sanning. Några goda drinkar, massor av prat och en kort utgång på Gamla Teaterns utepub var vad vi klarade av. Men ack vad kul det var!

Jag och Annalena gjorde ett tappert försök att bada Liam men eftersom vattnet var kallt och solen envisades med att gömma sig bakom molnen tyckte han det räckte att plaska lite med handen. Till slut gav vi upp och tog en promenad till Badhusparken och åt glass. Där träffade vi även Johan, Fia, Molly och Sibbe. Liam och Molly fortsatte plaska i fontänen.

Mamma och pappa var här efter sin husvagnssemester i södra Sverige. Liam är deras guldklimp och gissar jag rätt kommer det aldrig snålas när det gäller honom. Därför kom de med en stor kasse fylld med kläder inför hösten och vintern samt lite spännande leksaker. Tack så mycket!

Vinterekiperad.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HIHI! Vad söt han är!

4:50 AM  
Blogger Zakko said...

...och varm... och ganska klumpig!

10:49 AM  

Post a Comment

<< Home