Hemvändarn

Tuesday, May 13, 2008

Stort och smått en tisdagsförmiddag

Två små, små tänder har kikat fram i Liams underkäke. För en mamma är det en stor händelse och för tillfället svårt att föreställa sig hur han kommer se ut med tänder.


Jag har lagat en stor sats barnmat, laxgryta och en klassisk spagettiochköttfärssås - mmm!

Det var småkul att retas med Liam på skötbordet. Medan jag spexade och sjöng för honom såg han allmänt uttråkad ut och gav mig en tonårsblick som verkade säga: "Morsan, du är sååå pinsam".

Det är ett STORT mysterium att Liam alltid är full med damm när han ålat omkring i lägenheten. Har vi verkligen så skitigt?

Jag börjar bli smått stressad inför att börja jobba igen, eller snarare att söka jobb. Samtidigt är jag väldigt sugen på att få komma utanför hemmets väggar och göra något annat ett tag.

Jag har stora drömmar om att köpa hus. Vill ha ett nu!


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En liten får sina första tänder och en stor har tappat sin första =) *stolt*

7:04 AM  

Post a Comment

<< Home