Hemvändarn

Sunday, April 27, 2008

Förhoppningsvis hade hon inte alla hästar hemma

Följande scenario utspelar sig:
Jag står utanför vår port och väntar på Per som är inne och hämtar lite grejer i lägenheter. Jag har en påse innehållande en skokartong i min hand och samtidigt pratar jag med Liam som sitter i sin vagn. En tant kommer gående längs gatan och tittar på oss. När hon når upp jämsides med oss utbrister hon: - Jag trodde du hade en i påsen och en i vagnen! och går vidare.

Frågan är bara om det är jag som skickar ut crazy-signaler eller om hon kanske var lite snurrig i bollen?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HAhahahahhahahahahaahhaahahaha

6:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

Haha! Ja, för det är ju ganska vanligt att man förvarar sina barn i plastpåsar ...not!

8:39 AM  
Blogger Zakko said...

Nej, handväskan är ett mycket bättre förvaringsutrymme för små barn...

1:37 AM  

Post a Comment

<< Home