Hemvändarn

Tuesday, May 06, 2008

Liten och stor bebis

Jag har precis kommit hem efter ett litet hembesök hos två nyblivna föräldrar och en liten, liten bebis. Världens sötaste Albert har hälsats välkommen till världen av oss! När jag var på öppna förskolan första gången tyckte jag att det var märkligt att de mammor med halvårsgamla bebisar var så fascinerade över att Liam var så liten och att de hade svårt att tänka sig att deras egna barn en gång varit så små. -Hallå, så dåligt minne kan ni väl inte ha! tänkte jag och trodde i min enfald att JAG aldrig skulle tänka så. Nu har jag precis suttit och intalat mig själv att: Ja, Liam var också så där liten för inte alls särskilt länge sen... Hur som helst var det jättemysigt att få snusa lite på den lille killen som luktade såå gott. Min stora kille tyckte att Albert var spännande och tittade storögt på honom. Än en gång ett stort grattis till Sofia och Markus, förbered er på en spännande resa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home