Hemvändarn

Friday, May 02, 2008

Härliga tider

Jag har fyllt år i år igen. Speciellt för i år är att jag fått fira min första födelsedag som mamma. Och som mamma kan det vara skönt att ibland få hitta på något utan sitt barn. För hur underbart det än är att dela vardagen med sin fina pojke så är det inte särskilt avkopplande. Därför bokade jag och Per in ett besök på Holiday Club i Åre för oss och Casa di Höglunda för Liam. Vi har njutit av bad, bastu, god mat och gott vin, en skrikfri natt och massa god hotellfrukost. Några majbrasor och fyrverkerier hann vi se och en liten drink hann vi ta innan vi stupade i säng. Trots att vi bara varit ifrån Liam ett dygn var det jättehärligt att återförenas. Min snälla mamma hade gjort en smörgåstårta till mig så jag blev fortsatt uppvaktad. I mitt kök står nu för tiden den här lilla pärlan som underbaraste Per gett mig i födelsedagspresent. Tack!

Extra tillägg: Välkommen till världen lille Albert - Markus och Sofias efterlängtade kille!


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad skönt att smita iväg för att bara vara med varandra! Förstår att man känner viss oro/längtan till lilla L. Han är ju bara för söt.
Vilken maskin, ser ut att höra hemma i ett kök från sent 40-tal. Måste ha vart en lyckad present, du som tycker om att baka och dona.
/ha ett underbart 29 år, kram

3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

GRATTIS GUMMAN!
Lite sent men bättre än aldrig... Hoppas allt är bra med er!

Hälsa hem!

7:00 AM  

Post a Comment

<< Home