Hemvändarn

Wednesday, May 07, 2008

Du är ju bara för härlig!

Spänning, äventyr och stora upptäckter är vad som fyller min sons vardag. För honom är allt ett mysterium som ska utredas. Inte en knapp, sladd eller dammkorn undgår hans granskande ögon och det är så härligt att se honom utforska alla små saker jag själv bara tar för givna. Han älskar att känna, klappa på och dra i allt som kommer i hans väg. Självklart ska det mesta även smakas på så för att inte hans intresse ska svalna får vi helt enkelt plocka bort allt som inte är lämpligt för små bebisar att stoppa i munnen. För här går inte en låda säker och det klassiska aj aj-et verkar bara trigga honom till att snabbare komma fram till "förbjudet" område. Det är obetalbart att titta på honom när han med själ och hjärta, ögon, mun och händer studerar saker och ting.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sötkorv =) Han e ju för go!
Helgen var fullspäckad men tro inte jag glömt dig *kramen*

12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis i efterskott gumman :) Mysigt att tillbringa födelsedag i Åre, själv låg jag i magsjuka på min sist... :( Ska ta igen det nu :) PÖSS på er!

4:33 AM  

Post a Comment

<< Home