Hemvändarn

Thursday, June 26, 2008

Över förväntan

Ja, den var verkligen så bra som jag hade trott att den skulle vara. Det var underhållande, berörande och roligt att återse Sex and the City-gänget. För även om inte jag köper en takvåning i centrala NY ena dagen och fyller bagaget med Dior och Manolo Blahnik nästa så känns ändå många situationer bekanta. Det handlar om kärlek, besvikelse, hopp, det förflutna, framtidsplaner och framför allt vänskap. Passande nog var vi ett gäng på fyra tjejer som gick och såg filmen tillsammans - så kul!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det där med fyra tjejer tänkte jag inte ens på ;-)
Hoppas väl bara för oss alla fyra att ingen skall behöva flytta isär, skiljas, bli lämnad vid altaret m.m någonsin.
KRAAM

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hahaha...jag har aldrig någonsin blivit så blåst kan jag lova. Tyckte det var otroligt sjukt.....
Ang den lilla lappen du lånade tror jag att det jämnar ut sig på en livstid sörrö. Vi kanske hinner med en vända i trädgården igen innan sommaren är slut. Den har ju bara börjat....eller nåt. PUSS påre.

1:39 PM  

Post a Comment

<< Home