Hemvändarn

Tuesday, August 05, 2008

Sara löper

Endorfinerna flödar. Idag har jag gjort min första joggingtur på... länge. Definitivt den första efter förlossningen. Och det kändes bra, superbra! Första motståndet är övervunnet så nu är det bara att fortsätta. En rolig upptäckt jag gjorde var att min sportbehå knakade när jag skulle ta på mig, ett säkert tecken på att det var alldeles för länge sen den användes, ha ha! När jag väl satt igång med löpningen kände jag att min envisa karaktär var ett stort plus eftersom den förnuftiga men lata hjärnan sände ut "lägg dig ner och dö istället"-signaler till mig. Så utan att stanna en enda gång tog jag mig i mål. Jag är så stolt!

1 Comments:

Blogger Vicevärden said...

Bra Sara! Löpning är grymt! Tips: adidas running är en kul sajt!

10:39 PM  

Post a Comment

<< Home