Hemvändarn

Friday, September 05, 2008

Orkar inte skriva

Så ni får titta på lite bilder istället.


Lika som bär?

Eller förresten, måste återge ett samtal jag hade på mataffären här om dagen där jag var tillsammans med Liam:
Dam: Ska han inte få åka i "bilen" istället? 
Jag: Han går nog hellre med mig.
Dam: Men han är ju så liten.
Jag: Mmm, fast gå är det roligaste han vet just nu.
Dam: Ja, han är ju i den åldern.
Jag: Jag bär ju honom om han blir trött.
Dam: Men det är ju så långt att gå.

Allvarligt, trodde hon att jag släpade omkring honom mot hans vilja. Han sken som en sol och knatade glatt på, dumma tant!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hihi!!

6:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ungefär som grannen som varje gång jag går ut med Leona säger "Men fryser hon inte?". Och då har Leona massvis med kläder och dessutom en filt om det skulle vara kallt.

7:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe... dom där bilderna kanske är det roligaste jag sett....

1:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nu igen! Att folk inte bara slutar att lägga sig i...

Shit vad tiden går fort, lill-Liam går!!! Vi missar helt klart för mycket boendes här i plattland.

Hoppas allt är bra med dig och familjen. Hälsa P och co! Fetkram!

2:09 AM  

Post a Comment

<< Home