Hemvändarn

Monday, December 15, 2008

Jag och min partner

Vad heter ni? Sara och Per
Hur träffades ni? För massa år sen i korridoren på gymnasiet
Hur länge har ni varit tillsammans? Hmmm, tre år ungefär
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, en dansant liten kille och en sprattlande minibebis!
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Oxe och skorpion - spännande kombination!
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Inte jag i alla fall
Vem sjunger bäst? Jag
Håller ni i handen på stan? När båda har händerna fria
Kände ni varann innan ni blev ihop? Många år
Vad har ni gemensamt? Vänner, intressen, hem och barn
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, det tog många år att fatta...
Har ni någon speciell låt? Nja, några låtar som följde med den första tiden
Har ni några "frikort"? Mmm, Christian Bale och Scarlett Johansson så lycka till!
Har ni stora framtidsplaner? Att leva tillsammans i glädje och sorg, resa och se barnen växa upp - det är stort!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej, men det blir förhoppningsvis snart.
Vilket är ert bästa minne? Liam såklart
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter mat, nattar Liam och får några minuter tillsammans däckade i soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan alltid
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Bodde 40 mil ifrån varann första året vi var tillsammans
Blir du lätt svartsjuk? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer eftersom P inte fattar hur man SMS:ar
Brukar nån av er prata i sömnen? Vi brukar turas om

0 Comments:

Post a Comment

<< Home