Hemvändarn

Thursday, February 12, 2009

Bildutmaning

Så här lyder instruktionerna:
  • Gå till din fotomapp
  • Öppna den 6:e mappen
  • Ta den 6:e bilden
  • Publicera bilden på din blogg och skriv något om den
  • Utmana 6 andra att göra detsamma och länka till dem
Hmm, jag är glad eftersom vädret tillät en spontan grillning redan i maj. Året var 2006, jag bodde fortfarande kvar i Gävle men var på Per-besök i Östersund och blev bjuden på grillkalas hos Christian (inte han på bilden).

Som vanligt är jag inte särskilt förtjust i att uppmana/utmana folk utan hoppas att den som tycker att detta var en rolig idé nappar och gör detsamma på sin blogg. Ha det gött!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fast det var då inte den varmaste kvällen jag grillat på och C var ju inte ens hemma, men trevligt var det minsann ändå! Kommer även ihåg vår skönsång på nattkröken, även om jag gör allt för att glömma den ;-)

12:54 PM  
Blogger Zakko said...

Sången måste satt sina spår hos diverse människor... Vi lyckas ju ändå få det att se ut som att det är varmt!

1:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, hos grannen bland annat (som kommit hem tidigare än vad VI hade tänkt ;-)
Det VAR ju varmt ifrån början, men av vad jag kommer ihåg så var det ganska skönt att klä på sig efterhand och kura en filt omkring sig!

1:56 AM  
Blogger Schlagertönten said...

Vilken tur att du var så snygg på just den bilden! Å andra sidan - du är ju alltid snygg!

Puss å kram från U-sala!

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag hade gjort den där utmaningen om det inte var för att just den bilden var kanske den tråkigaste i hela bildarkivet. Nu kan man ju fejka oh ta en annan ...men hur kul är det ?
TACK för en underbar kväll i fredags !!! Du är bäst *PUSS*

4:34 AM  
Blogger Zakko said...

OK, måste erkänna att jag hoppade ett steg bland bilderna eftersom bild nummer 6 var på alla grillgäster utom jag. Och jag vet ju inte hur sugna de var på att bli publicerade på min blogg =)

7:41 AM  

Post a Comment

<< Home