Hemvändarn

Thursday, January 15, 2009

Men stackars Liam

mådde inget vidare ikväll. Det började med att han inte ville äta särskilt mycket av lunchen han fick på mitt jobb. Mellanmål och middag ratades också och någon timme senare var det dags för kräkningar. Tre omgångar inklusive sängkläder, pyjamaser och mamma hann liten med innan han somnade. Tror att det redan är över och håller tummarna för att inte drabbas själv igen. Imorgon blir jag hemma oavsett tillstånd eftersom jag inte får jobba på grund av smittrisken.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du skall ju vara immun i tre veckor, så du BÖR klara dig!
Stackars Liam, du kan trösta honom med att han inte är ensam ;-)
Kram

3:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Huvva lilltroll! Kände mig som en skurk när jag helt sonika bara drog =/. Tyckte så synd om han.

7:03 AM  
Blogger Zakko said...

A-L: Eftersom stackars Liam inte var immun får vi väl se hur det går =)

E: Tycker du gjorde helt rätt som stack så fort du kunde! Magsjuka är inget man drar på sig frivilligt...

9:53 AM  
Blogger Schlagertönten said...

Stackars skrutten! Magsjuka är verkligen ingenting att leka med. Hoppas han mår bättre snart....

En megakram till Liam från oss U-salabor.

10:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fast han missade ju bara med någon dag, men man kan väl aldrig vara RIKTIGT säker förstås!
Vi håller oss i alla fall undan tills vi varit i Tokyo!
KRAAM

11:30 AM  
Blogger Jenny said...

Stackare, själv har vi lyckats undvika magsjukan i år. Drömmer fortfarande mardrömmar om förra vinterns omgång... Kram

5:48 AM  

Post a Comment

<< Home