Hemvändarn

Monday, December 22, 2008

Jag vill tacka

för alla fina julkort som ramlat in de senaste dagarna. Med anledning av hur hektisk vår vardag varit de senaste veckorna har jag inte ens haft en tanke på att skicka julkort i år. Fast min kvot av skickade julkort under årens lopp borde vara fylld med råge så jag tror inte jag behöver ha dåligt samvete över det =) Tyvärr har det även inneburit att jag inte fått några fina tomtebilder på Liam för personlig dokumentation. Vi får se till att fota lite på julafton men framför allt varva ner, släppa jobbstress och renoveringsplaner och istället koncentrera oss på julfirandet. Det ska bli underbart med julmat, släktingar och flera dagars vila. Istället för julkort bjuder jag på en bild av en otroligt nyfiken kille som spanar på när pappa lägger golv. Han har för övrigt fått ett eget rum. Ett fint rum med ekgolv, häftiga gardiner och en grön taklampa som jag är otroligt stolt över att ha hjälpt till att åstadkomma - mysigt värre!


1 Comments:

Blogger Lillstina said...

Varsågod :-)

Hoppas verkligen ni hade en mysig julafton gumman!

9:43 AM  

Post a Comment

<< Home