Hemvändarn

Sunday, February 08, 2009

Helgen är över

Som vanligt har det gått alldeles för fort men den har däremot varit ovanligt trevlig. Den mysiga fredagen gick över förväntan. Maten var godare än jag hade tänkt mig och konserten med Hello Saferide var något utöver det vanliga och jag njöt av varje låt. Mer spännande än att krypa ner i soffan en stund innan vi somnade blev det inte men det var precis vad vi behövde. En efterlängtad sovmorgon och lugn frukost på det blev en perfekt avslutning på vår barnfria helg. Vi hann med en runda på stan innan Liam-abstinensen blev för stor. Åkte ut till mor och far där vi åt middag innan vi snigelkörde hem i snöyran.
  • det har snöat otroligt mycket i helgen!
  • jag har ätit chokladboll, jätte-smörbulle från Torgbrinken, semla och hallonpaj i helgen. Barnmorskan sa faktiskt att jag gärna kunde lägga till några mellanmål eftersom jag ökat lite lite i vikt så det tänker jag ta fasta på!
  • mat på Brunkullan är inte alls fel.

Hur har ni haft det?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home