Hemvändarn

Friday, February 27, 2009

"Mina varor" vs "Erbjudande från Coop"

Mina varor från Ica:
Barnmat (köp 6 betala för 5)
Ekologisk grädde
Blöjor (20 % billigare)
Ekologiska havregryn
Fryst laxfile (20 % billigare)

Coops erbjudanden till mig:
Herrkalsonger (20 kr rabatt)
Falukorv
Vindruvor
Chokladask
Fläskkorv

Eftersom jag inte tycker att det är särskilt integritetskränkande att Ica registrerar mina inköp för att kunna erbjuda mig rabatt på de varor jag brukar handla ofta lyckas deras kundkampanj bättre =) Fast jag var rätt sugen på de snygga herrkalsongerna Coop lockade med!

1 Comments:

Blogger Schlagertönten said...

20 kr rabatt på herrkalsonger - inte dåligt, inte dåligt alls ;).

Har ni varit på UL ännu? I sånt fall, hur gick det? Såg allt bra ut? & fick ni veta om ni väntar en liten Freja?

2:19 AM  

Post a Comment

<< Home