Hemvändarn

Friday, March 23, 2007

Äntligen helg!

Min otroligt tröttsamma arbetsvecka bestod av två dagar. Fast när man har varit sjuk räcker det ganska långt. Att jag dessutom inte är särskilt förtjust över att vara på jobbet gör inte saken bättre. Det är tur att vädret är vackert så man har nåt att längta till efter arbetsdagen. Kommer precis från Sv med familj. Svängde förbi och sa hej och passade på att säga grattis till pappa Lasse. Där möttes man av blodiga händer och fågelinälvor. Mycket trevligt.

Ska lägga mig och lyssna på Harry Potter och ta det lugnt en stund. Tänkte se om jag kan lura till mig lite god mat på stan senare ikväll. Kommunanställd som jag är får jag vänta till tisdag för påfyllning av bankkonto. Tur att man har en givmild och medlidsam pojkvän...

Puss på er och ha en härlig helg!

1 Comments:

Blogger Edudden said...

Hej Hej
Ja visst är det tur att det fina vädret har kommit...annars vet jag inte vad jag skulle göra! Är så trött på att frysa!
Idag är en sån där dag då jag starkt överväger att fortsätta plugga.. Jag sitter nämligen på balkongen i linne, med datorn i knät och pluggar! Sååååå härligt!! Fast det är klart..hur många sånna här dagar har jag haft de senaste 3 åren? Inte många..hihi..pengarna som ett jobb ger är nog viktigare just nu! Ska bli så roligt att ha lite mer att röra sig med, vad ska jag göra med alla guldmynt?? ;-)
Nu har sprängaren börjat ute på vår tomt, vi har inte varit där men bilderna finns på bloggen. Såååå roligt!! Längtar ut!
Oj vad långt jag skrivit.
Dax att återgå till plugget.
Ta hand om dig,,vi hörs!
Kram Kram

2:48 AM  

Post a Comment

<< Home