Hemvändarn

Tuesday, June 19, 2007

Njuter

Mitt sommarlov har börjat! Kan meddela att jag njuter ordentligt av att vara ledig så ni behöver inte vara oroliga. Startade med en ordentlig sovmorgon igår. Sen gjorde jag ett besök på Arbetsförmedlingen för att informera om att jag inte har något jobb längre. Detta för att det ska blir rätt med föräldrapenning framöver. Promenerade sedan i lugnt tempo med Björn, Perik och vovven Ella.

Idag har jag legat och läst en stund. Plockat fram mina scrapbook-prylar och börjat fila på lite bröllopskort som jag fått i uppdrag att tillverka. Sen blev det fika i Badhusparken innan jag landade en stund vid datorn. Ska grilla några hamburgare till middag och kanske svänga ihop en jordgubbspaj. Tänk vad skönt man kan ha det!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home