Hemvändarn

Monday, July 30, 2007

Hur tänker folk egentligen?

Jag undrar bara hur dumma folk kan vara. Hur tänker man egentligen när man skickar en katalog fullproppad med snygga kläder till en sinnesförvirrad och halv orörlig blivande mamma som sitter hemma stora delar av dagen och tycker lite synd om sig själv. På något vis har dessa människor även lyckats få reda på att jag har en 07:a på gång och dessutom slängt in massa fina babykläder. Nej, jag blir upprörd över att folk inte kan tänka längre än vad näsan räcker!

Eller är det kanske det dom har gjort...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehe... Håll ut, beställ inte massa prylar, kommer hem direkt o slänger katalogen, spärrar telefonen, klipper internet sladden, o tejpar igen alla postlådor innom din "så här lång orkar jag gå med min mage" radie! hmm... borde räcka med postlådan precis utanför. /Kram

4:29 AM  

Post a Comment

<< Home