Hemvändarn

Monday, September 03, 2007

Försenat jubileum

Hade planerat att göra blogginlägg #100 till något alldeles extra men det kom lite andra saker emellan. Speciellt blev det i alla fall eftersom det kom att handla om min underbare lille Liam (Jag hade fel!). För tillfället ligger han och sprattlar vilt på en filt på golvet. Förutom det morrar han lite ibland och tittar storögt mot fönstret. Det skulle vara häftigt att få veta vad de ligger och tänker på...

Vad jag ville ha sagt med detta inlägg var helt enkelt: Jag har gjort 100 inlägg på min blog, tjoho! Eller vänta, det här är ju mycket större: Jag har gjort 107 inlägg på min blog, TJOHO!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

GRATTIS till 107 inlägg!!! :)

11:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, tack! Det blir lite trafik här nu när Facebook har slagit igenom...

1:50 AM  

Post a Comment

<< Home